Specjalista ds. obsługi klienta (branża energetyczna)
- odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej,
- udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe,
- obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych,
- budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta.
- jesteś komunikatywny/a,
- cechuje Cię zorientowanie na cel oraz klienta,
- potrafisz budować relacje,
- lubisz pomagać innym.
- godzinową stawkę gwarantowaną 28,10 zł brutto oraz premie uzależnione od wyników jakościowych - czyli od tego jak obsługujesz klientów,
- profesjonalne przygotowanie do realizacji zadań - przed przystąpieniem do samodzielnego wykonywania obowiązków przejdziesz przez pakiet wdrożeniowy przygotowany przez naszych Trenerów wewnętrznych,
- możliwość długofalowej współpracy,
- możliwość awansu w strukturach firmy - wszyscy nasi specjaliści są pozyskani drogą rekrutacji wewnętrznych,
- możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia,
- praca w pełnym wymiarze godzinowym,
- pracę w samym centrum miasta - dotrzesz do nas bez problemu komunikacją miejską.