Specjalista ds. obsługi klienta branży motoryzacyjnej z językiem greckim
- Profesjonalna i szybka obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail.
- Dokumentacja interakcji z klientami w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach.
- Zapewnienie przyjaznej i entuzjastycznej obsługi.
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z branżą motoryzacyjną i produktami cyfrowymi.
- Minimum rok doświadczenia w dziale obsługi klienta, preferowane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
- Bardzo dobra znajomość języka greckiego (minimum C1) i angielskiego (minimum B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w trudnych sytuacjach.
- Skrupulatność, dobre zdolności organizacyjne i umiejętności rozwiązywania problemów.
- Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów.
- Pracę zdalną.
- Pakiet korzyści (system benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Wydarzenia integracyjne.
- Pełne szkolenie przygotowujące do bezpośredniej obsługi klienta.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę.