Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem angielskim
- Obsługa telefoniczna i mailowa angielskojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami
- Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta
- Kontrola poprawności zamówień
- Utrzymywanie pozytywnych relacji
- Współpraca z innymi działami w celu rozwiązania problemu klienta
- Monitorowanie poziomu satysfakcji klienta
- Płynna komunikacja w języku angielskim (poziom min. C1)
- Dobre umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność pracy w systemach komputerowych i telefonicznych
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Stabilną pracę biurową
- Atrakcyjny system premiowy
- Kompleksowe wdrożenie przygotowujące do pracy na stanowisku
- Możliwość podnoszenia swoich kompetencji i wiedzy z zakresu obsługi klienta
- Zdrową atmosferę pracy
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Owoce
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Kawa / Herbata
- Dofinansowanie wypoczynku