Specjalista ds. Obsługi Klienta i Procesów ERP



- Kompleksowa opieka nad przydzielonymi kontami klientów
- Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów w systemie ERP/finansowym: zamówienia klientów i dostawców, dokumenty przyjęcia towaru, faktury zakupu i sprzedaży, raporty e-commerce, ASN
- Bieżące rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji klientów
- Współpraca z zespołem w celu dotrzymania terminów i ustalonych SLA
- Udzielanie szybkich i rzeczowych odpowiedzi na zapytania
- 3–5 lat doświadczenia w obsłudze klienta
- 1–3 lata praktyki w realizacji transakcji w systemie ERP
- Dbałość o detale i terminowość wykonania zadań
- Znajomość Excela na poziomie zaawansowanym
- Umiejętność efektywnego wyszukiwania danych i analizowania informacji w ERP
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
- Zdolność do profesjonalnego zarządzania i rozwiązywania problemów klientów