Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
- Prezentowanie usług firmy klientom bezpośrednio i telefonicznie
- Przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klienta
- Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji biznesowych
- Zarządzanie bazą danych, przyjmowanie i rejestrowanie zleceń
- Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i współpraca z zespołem
- Wykształcenie co najmniej średnie
- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
- Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
- Status osoby bezrobotnej lub orzeczenie o niepełnosprawności
- Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
- Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie
- Wsparcie we wdrożeniu do branży archiwizacji i digitalizacji
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Przyjazny zespół i atmosferę współpracy
- Szybką rekrutację – tylko jeden etap