Specjalista ds. Obsługi Klienta międzynarodowego z językiem niemieckim
- Ukończenie 6-tygodniowego szkolenia wprowadzającego.
- Odbieranie rozmów od klientów (bez wychodzących połączeń).
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami Vodafone.
- Identyfikowanie i proaktywne rozwiązywanie błędów.
- Dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej B2.
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin.
- Możliwość rozpoczęcia pracy od stycznia 2025.
- Bazowe wynagrodzenie 7500 zł + bonus do 2000 zł.
- Elastyczny grafik pracy (poniedziałek-sobota, 5 dni w tygodniu, 7:30 – 20:00).
- Święta zgodnie z kalendarzem niemieckim.
- Płatne szkolenie wstępne.
- Umowa o pracę i pakiety medyczne.
- Dostęp do programów rozwojowych, mentoringowych oraz niezliczonych szkoleń online.
- Benefity (Multisport, vouchery i inne).
- Regularne integracje i możliwości awansu.
- Praca w dynamicznym i wsparciu zespołowym.
- Program poleceń: możliwość pracy z przyjaciółmi i bonusy za polecenia.