Specjalista ds. obsługi klienta w Biurze Handlowym – Rynek Przewozów Międzynarodowych i Intermodalnych
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają:
- Przyjmowanie zapytań ofertowych
- Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia i realizacji umów handlowych i aneksów
- Analiza realizacji planów przewozowych
- Pozyskiwanie nowych Klientów i zleceń na przewóz towarów
- Utrzymywanie i rozwój relacji handlowych z obsługiwanymi Klientami
- Badanie rynku usług transportowych
- Współpraca w zakresie monitoringu i windykacji należności
- Współpraca w zakresie logistyki przewozów
Jesteś Kandydatem, którego szukamy, jeśli posiadasz:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: handel, ekonomia, logistyka)
- Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe
- Dobrą znajomość języka niemieckiego lub angielskiego
- Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem
- Biegłą obsługę komputera a w szczególności pakietu MS Office
- Umiejętność analitycznego myślenia i organizacji pracy własnej
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Operatywność, sumienność i zaangażowanie w wykonywanie zleconych zadań
- Dokładność, systematyczność i terminowość
- Stabilne zatrudnienie (w oparciu o umowę o pracę na pełen etat)
- Pracę w zgranym zespole, w renomowanej firmie
- Ulgowe Usługi Transportowe, zniżki na Bilety Międzynarodowe
- Możliwość objęcia grupowym ubezpieczeniem na życie i skorzystania z prywatnej opieki medycznej
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in dofinansowanie do rodzinnego wypoczynku, pożyczki dla pracowników na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do żłobków i przedszkoli)