Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej
- Prowadzenie obsługi klienta telefonicznie, mailowo oraz za pośrednictwem chatu z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia.
- Dokumentowanie interakcji w systemie CRM i monitorowanie podejmowanych działań.
- Współpraca zespołowa w celu poprawy jakości obsługi i szybkiego rozwiązywania problemów.
- Minimum rok doświadczenia w obszarze call center lub obsługi klienta.
- Biegłość w języku niemieckim na poziomie C1 i znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Wysoka odporność emocjonalna, precyzja, samodzielność oraz zdolności do rozwiązywania problemów.
- Mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej oraz znajomość systemów CRM.
- Możliwość pracy zdalnej w 100%.
- Konkurencyjne wynagrodzenie pozwalające zarówno na godne życie jak i oszczędzanie.
- Szkolenia branżowe, pakiet benefitów (wybór świadczeń dodatkowych, ubezpieczenie zdrowotne i na życie).
- Wsparcie menedżera i stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.