Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów
- Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych
- Wprowadzanie danych do systemu
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
- Dbanie o wysoką jakość obsługi
- Znajomości języka polskiego w stopniu biegłym (C1) oraz znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
- Umiejętności obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywności i nastawienia na pracę z ludźmi
- Wysokiej kultury osobistej i orientacji na potrzeby klienta
- Operatywności, dobrej organizacji i wysokiego poziomu motywacji do pracy
- Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym
- Pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina (Czechów)
- Szkolenie przygotowujące do pracy
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie