Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Rozpoczęcie pracy od zaraz
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta nowoczesnego systemu płatności, zgodna z najwyższymi standardami;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) i znasz podstawy j. angielskiego (A2);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać.
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Specjalista ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę zdalną z terenu Polski;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów - to dla nas standard;
- Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!