Specjalista ds. obsługi klienta z językiem fińskim
- Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail.
- Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy ogólnej obsługi klienta.
- Wykazywanie się profesjonalizmem i entuzjazmem w każdej interakcji z klientem.
- Wykorzystywanie wiedzy na temat produktów do skutecznego rozwiązywania problemów.
- Ponad 1 rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta.
- Silne umiejętności komunikacyjne, poziom C1 w języku fińskim.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, poziom B2 do komunikacji wewnętrznej, dokumentacji i szkoleń.
- Umiejętność zachowania opanowania, taktu i koncentracji podczas interakcji z klientami.
- Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.
- Doskonałych umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywnego, zorientowanego na rozwiązania sposobu myślenia.
- Doświadczenie z markami luksusowymi i relacjami z klientami z wyższej półki.
- Znajomość systemów CRM.
- Pracę zdalną z domu.
- Kompleksowe benefity (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Imprezy integracyjne.
- W pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami.
- Wsparcie team leadera na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę.