Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
- Udzielanie wsparcia dla klientów francuskojęzycznych poprzez email.
- Rozwiązywanie problemów klientów na podstawie analizy interakcji i narzędzi wewnętrznych.
- Przygotowywanie manulanych zwrotów i reagowanie na skargi związane z GDPR.
- Utrzymywanie profesjonalnej, empatycznej i skoncentrowanej na rozwiązaniach jakości obsługi.
- Praca z wieloma systemami z dokładnością.
- Biegłość w języku francuskim i angielskim (C1).
- Umiejętności komunikacyjne i analityczne.
- Cierpliwość, empatia i odporność emocjonalna.
- Zdolność pisania na klawiaturze i obsługi komputera.
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin.
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie: 7344 PLN brutto miesięcznie.
- Szkolenia i programy rozwojowe.
- Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta multisport, ubezpieczenie życia.
- Program poleceń pracowników; liczne eventy integracyjne.
- Nowoczesne biuro w centrum miasta.