Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
- pierwsza linia wsparcia dla klienta niemieckojęzycznego;
- codzienny kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim z klientami zamawiającymi nasze produkty - m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki;
- skuteczne rozwiazywanie problemów klientów;
- współpraca z innymi działami Firmy w celu rozwiązywania bieżących wyzwań.
- dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. B2);
- łatwość prowadzenia rozmów w języku obcym oraz pro-kliencie nastawienie;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
- wielozadaniowość i podzielność uwagi oraz umiejętność pracy w grupie.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- partnerską relację ze współpracownikami i nieformalną atmosferę pracy;
- jasny zakres zadań;
- pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, Multisport);
- pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze - Zaczernie k. Rzeszowa. Po okresie wdrożenia możliwa praca w trybie hybrydowym, zgodnie z zasadami firmowymi.