Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
- Udzielanie wsparcia klientom w zakresie produktów i usług finansowych.
- Pomoc w rozwiązywaniu bieżących zapytań i znajdowanie praktycznych rozwiązań.
- Budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o wysoki standard obsługi.
- Współpraca z zespołem w celu realizacji wspólnych celów.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2+/C1).
- Komunikatywność i umiejętność sprawnego reagowania w różnych sytuacjach.
- Otwartość na współpracę oraz chęć uczenia się nowych rzeczy.
- Orientacja na klienta i wysoka kultura osobista.
- Bonus powitalny 4000 PLN.
- Możliwość pracy w modelu hybrydowym (z przewagą pracy zdalnej).
- Atrakcyjne wynagrodzenie i szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, kafeteria).
- Wsparcie w relokacji – jeśli zdecydujesz się przenieść.
- Stabilne zatrudnienie oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje.
- Przyjazną atmosferę, inicjatywy integracyjne i pozytywną energię w codziennej pracy
