Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim
- Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących.
- Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media.
- Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych.
- Rozwiązywanie problemów technicznych.
- Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe.
- Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i dobrego wizerunku marki.
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office.
- Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
- Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami.
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
- Zajęcia językowe.
- Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej na ciekawych projektach.
- Imprezy integracyjne i tematyczne.
- Praca z nowoczesnego biura w centrum Katowic.