Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań;
- Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą;
- Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych;
- Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów;
- Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań;
- Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów.
- Doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku;
- Orientacja na Pacjenta i jego potrzeby;
- Umiejętności sprzedażowe;
- Sprawna obsługa pakietu MS Office;
- Dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- Dobra komunikacja i umiejętność współpracy.
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (3/4 etatu);
- Pracę w systemie jednozmianowym;
- Miesięczny system premiowy;
- Kompleksowy program szkoleń wewnętrznych;
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej lub karty MultiSport;
- Zniżki na badania diagnostyczne dla Ciebie i Twojej Rodziny;
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie;
- Dostęp do Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- Dostęp do platformy umożliwiającej naukę języka angielskiego;
- Dostęp do platformy kafeteryjnej - to Ty wybierasz dla siebie benefity w ramach przyznawanej co miesiąc puli punktów;
- Program Poleceń Pracowniczych z nagrodami finansowymi;
- Perspektywę awansu w ramach struktur wewnętrznych;
- Inicjatywy i konkursy dla pracowników (np. Dzień Popcornu, Dzień Pizzy, Tłusty Czwartek i wiele innych);
- Upominek z okazji urodzin;
- Pracę w nowej komfortowej i bezpiecznej przestrzeni;
- Miejsce pracy: Zielona Góra.