Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nasza działalność opiera się na gospodarce o zamkniętym obiegu. Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania.
Zatrudniamy blisko 55 000 pracowników. Jesteśmy obecni w 30 krajach na całym świecie. W Polsce od ponad 25 lat, każdego dnia dostarczamy oraz serwisujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe, urządzenia higieniczne, akcesoria do stref Cleanroom oraz inne produkty z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości, zapewniając komfort i bezpieczeństwo naszym Klientom.
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Regularne przygotowywanie kluczowych raportów finansowych, takich jak miesięczne zestawienia przychodów czy analiza rachunku wyników, zgodnie z międzynarodowymi standardami grupowymi, stanie się jednym z Twoich głównych zadań,
- Uczestnictwo w planowaniu budżetów rocznych oraz kontrolowanie ich realizacji,
- Systematyczne gromadzenie danych, ich analiza oraz przedstawianie w formie raportów i prezentacji,
- Analiza istniejących procesów, identyfikowanie możliwości ulepszeń i wdrażanie bardziej efektywnych rozwiązań,
- Tworzenie nowych narzędzi controllingowych, które automatyzują procesy i oszczędzają czas,
- Współpraca z innymi działami w Polsce oraz w ramach całej Grupy Elis.
- Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w działach controllingu, analizy finansowej bądź raportowania,
- Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
- Bardzo dobrej znajomości Excela, umożliwiająca sprawną pracę z danymi i tworzenie zaawansowanych analiz,
- Znajomości j. angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z pracownikami Elis z innych krajów,
- Umiejętności budowania narzędzi controllingowych automatyzujących procesy raportowania.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która jest od 25 lat na rynku,
- Szkolenia wdrożeniowe (dwa dni szkolenia ogólnego na temat firmy/branży + szkolenie stanowiskowe)
- Możliwość pracy hybrydowej,
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, karty przedpłacone na święta, paczki dla dzieci),
- Możliwość dołączenia do inicjatyw firmowych: bieg charytatywny, wolontariat, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, świętowanie dnia doceniania pracownika.