Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Warszawa ul. Powązkowska 44 (Żoliborz)
Wyobraź sobie świat, w którym wykrywamy i leczymy choroby zanim staną się zagrożeniem dla zdrowia.
Jesteśmy innowacyjną Przychodnią Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ). Z jednej strony rozwijamy autorski system do obsługi pacjentów telemedycznie, który powstał przy współpracy z naszymi pracownikami, a z drugiej, budujemy własne kliniki, w których przyjmujemy pacjentów stacjonarnie. Jesteśmy dostępni dla wszystkich Pacjentów objętych państwowym ubezpieczeniem zdrowotnym, bez konieczności opłacania dodatkowych abonamentów.
Przyłącz się do naszej misji stworzenia proaktywnej opieki dostępnej dla każdego!
W Jutro Medical rozwiązujemy problem, jakim jest brak dostępu do lekarza w momencie kiedy tego potrzebujesz. Dzięki aplikacji możesz skontaktować się z lekarzem niemal natychmiast, z dowolnego miejsca.
Dbaj razem z nami o dobro i zdrowie pacjentów!
Ponadto zależy nam na najwyższej jakości obsługi pacjentów, dlatego stawiamy na nowoczesne przychodnie, zapewniamy najwyższej jakości sprzęt medyczny i stale pracujemy nad jakością obsługi naszych pacjentów.
- Opieka nad pacjentem w placówce:Weryfikacja tożsamości pacjentów i zarządzanie wizytami w systemie
- Rejestracja wizyt
- Zbieranie deklaracji, dokumentacji medycznej oraz upoważnień pacjentów
- Wsparcie pacjentów w aplikacji:Pomoc w instalacji i obsłudze aplikacji
- Informowanie o funkcjonalności aplikacji i oferowanych usługach
- Informowanie pacjentów o ofercie:Przedstawianie oferty naszej placówki oraz dostępnych usług (stacjonarnie i telemedycznie)
- Obsługa korespondencji:Przyjmowanie i zarządzanie korespondencją
- Dostępność do pracy od poniedziałku do piątku, min. 20/25 godzin tygodniowo
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
- Asertywność i empatia
- Znajomość obsługi komputera
- Sumienność i dokładność
- Doświadczenie w pracy w placówce medycznej z kontraktem NFZ
- Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania przychodni POZ
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego w innowacyjnym środowisku medycznym
- Pracę w elastycznym systemie godzinowym