Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
- umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej,
 - dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem,
 - pobieranie płatności za usługi dodatkowe,
 - promowanie i sprzedaż usług Domu Lekarskiego.
 
- posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży),
 - zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie,
 - z łatwością buduje relacje,
 - jest empatyczny, dobrze zorganizowany i odpowiedzialny,
 - swobodnie komunikuje się w języku angielskim lub niemieckim (dodatkowy atut).
 
- zatrudnienie na umowę o pracę na cały etat,
 - grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze studiami zaocznymi, pasjami i spotkaniami z przyjaciółmi,
 - praca zmianowa, centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-21:00, w soboty: 8:00-14:00,
 - niedziele i święta są zawsze wolne od pracy,
 - premie miesięczne uzależnione od poziomu realizacji celów,
 - prywatna opieka medyczna.
 
