Specjalista ds. Postępowań i Kontroli Compliance
- rozpatrujesz zgłoszenia naruszeń dokonane przez sygnalistów (whistleblowing),
- przygotowujesz dokumentację z postępowań wyjaśniających - prowadzisz rejestr zgłoszeń, przeprowadzasz testy,
- przygotowujesz notatki ze spotkań i raporty z postępowań,
- monitorujesz wdrażanie wydanych rekomendacji po przeprowadzonych postępowaniach,
- przygotowujesz okresowe raporty i prezentacje dotyczące funkcjonowania procesu whistleblowing
- współpracujesz z HR w zakresie postępowań przeprowadzanych na ścieżce anty-mobbing,
- przeprowadzasz niezależne monitorowania mechanizmów kontrolnych i raportujesz ich wyniki (kontrole Compliance),
- przeprowadzasz kontrole ad hoc,
- dokonujesz rewizji istniejących oraz wdrażasz nowe mechanizmy kontrolne i definicje ich monitorowań,
- współpracujesz z jednostkami stanowiącymi składowe systemu kontroli wewnętrznej,
- uczestniczysz w procesie zarządzania konfliktami interesów w banku oraz uczestniczysz w ocenie konfliktów interesów na potrzeby ocen odpowiedniości
- masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: kontrola, audyt, finanse, bankowość, prawo),
- masz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze kontroli wewnętrznej, audytu, Compliance w instytucji finansowej (preferowane banki),
- znasz wytyczne regulatorów zewnętrznych i wewnętrznych (w szczególności UKNF) dotyczące systemu kontroli wewnętrznej,
- znasz zasady funkcjonowania produktów bankowych i przebiegu głównych procesów zachodzących w banku,
- jesteś osobą odpowiedzialną oraz posiadasz wysoki poziom etyki zawodowej,
- cechują Cię wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- wykazujesz się empatią i zrozumieniem jednocześnie zachowując racjonalny osąd sytuacji,
- podchodzisz do problemów w sposób analityczny i zorientowany na cel,
- Potrafisz jasno precyzować i dokumentować stwierdzone fakty oraz definiować działania mitygujące/eliminujące zidentyfikowane ryzyka i nieprawidłowości,
- potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę i efektywnie realizować powierzone zadania,
- posługujesz się pakietem MS Office (w tym MS Excel) min. w stopniu bardzo dobrym,
- znasz język angielski w stopniu umożliwiającym zapoznawanie się z dokumentacją anglojęzyczną i sporządzanie raportów/prezentacji w tym języku,
- wykazujesz się inicjatywą w poszukiwaniu nowych rozwiązań
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści