Specjalista ds. Projektów Marketingowych
- Realizacja projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych.
- Sporządzanie pełnej dokumentacji projektowej, w tym umów, zapytań ofertowych i korespondencji.
- Nadzór nad budżetami oraz rozliczanie finansowe i merytoryczne prowadzonych działań.
- Utrzymywanie kontaktu z partnerami, kontrahentami i beneficjentami projektów.
- Przygotowywanie sprawozdań z postępów i wydatków.
- Aktywny udział w spotkaniach zespołowych i wspieranie działań organizacji.
- Doświadczenie w zarządzaniu i rozliczaniu projektów z finansowaniem publicznym.
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela i Worda.
- Doskonała organizacja pracy i samodzielność w działaniu.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Znajomość procedur i wytycznych dotyczących dotacji publicznych będzie dodatkowym atutem.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat.
- Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia i zakresu obowiązków.
- Elastyczność w ustalaniu godzin pracy.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Pracę w zaangażowanym zespole.