Specjalista ds. przygotowania inwestycji/obsługa administracyjna
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: niekaralność
Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe, mile widziany profil administracyjny lub budowlany, doświadczenie w zakresie zarządzaniaznajomość procedur administracyjnych, dobry stan zdrowia (umożliwiający pracę poza siedzibą PSSE),bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, MS Excel, MS Word, AutoCad), obywatelstwo polskie,niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych, korzystnie z pełni praw publicznych, prawo jazdy kat. BDoświadczenie zawodowe: wymagany udokumentowany staż pracy: 5 latWymagania dodatkowe:umiejętność planowania i samodzielnej organizacji pracy, wysokie umiejętności komunikacyjne, samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki, umiejętność pisania pism urzędowych, analizowania aktów prawnych, samodzielność, sumienność i bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność poruszania się w urzędowych bazach informacji, umiejętność analitycznego myślenia; znajomość procesów inwestycyjnych, umiejętność pracy pod presją czasu,komunikatywność, dyspozycyjność, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, dokładność, obowiązkowość, skrupulatność, terminowość, wykonywanie zadań w sytuacjach stresowych.
Elbląg
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu