Specjalista ds. Reklamacji (branża motoryzacyjna)
- rozpatrywanie reklamacji oraz nadzór nad terminowym przebiegiem ich realizacji,
- wsparcie klientów w kontakcie telefonicznym i mailowym,
- analiza zgłoszeń i podejmowanie działań ograniczających ich liczbę,
- ocena zasadności roszczeń klientów,
- przygotowywanie raportów związanych z procesem reklamacyjnym,
- bieżące wsparcie zespołu w codziennych zadaniach.
- dobra organizacja pracy i samodzielność,
- podstawowa znajomość mechaniki pojazdowej (mile widziane wykształcenie techniczne lub doświadczenie w branży motoryzacyjnej),
- doświadczenie w obsłudze klienta,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze reklamacji lub gwarancji pojazdów,
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2.
- umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia,
- benefity pozapłacowe: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe,
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i wpływu na procesy,
- przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole,
- zniżki na zakup samochodów firmowych,
- pakiet zniżek na studia i rozwój osobisty.