Specjalista ds. reklamacji
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo), cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku
- przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie,
- rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług pocztowych krajowych i zagranicznych,
- kontakt i współpraca z operatorami zagranicznymi,
- współpraca z innymi jednostkami Spółki w zakresie wyjaśnień do spraw reklamacyjnych,
- przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki dotyczących postępowań reklamacyjnych,
- Sporządzanie analiz i sprawozdań z realizowanych spraw reklamacyjnych.
- masz min. średnie wykształcenie,
- w codziennej pracy wykorzystujesz MS Word i Excel,
- znasz język angielski na poziomie min. A2,
- pracujesz efektywnie pod presją czasu,
- jesteś nastawiony na współpracę i pracę w zespole,
- chcesz się uczyć i rozwijać zawodowo,
- dobrze organizujesz swoją pracę.
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
- kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
- karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
- dostęp do platformy językowej
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!