Specjalista ds. relacji z klientem
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: Praca zespołowa
Uprawnienia: Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
Wymagania inne:
Zdolność do utrzymywania portfolio klientów, ścisła współpraca z klientami w celu zrozumienia i uzyskania wyników używania produktów, umiejętność rozwijania silnych relacji z klientem i proaktywnej współpracy. 15 lat doświadczenia zawodowego w tym co najmniej 8 miesięcy na stanowisku związany z utrzymywaniem relacji z klientem. Certyfikat znajomości języka ang. nie jest wymagany, pracodawca zweryfikuje znajomość języka angielskiego podczas rozmowy kwalifikującej. Znajomość marketingu relacyjnego oraz umiejętność budowania relacji i szkolenia klientów.
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 15 612 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie