Specjalista ds. Rezerwacji Hotelowych
Novotel Warszawa Centrum
- obsługa rezerwacji i udzielanie informacji o warunkach pobytu,
- sprzedaż usług dodatkowych dostępnych w hotelu,
- wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie rezerwacyjnym,
- kontakt z gośćmi – telefoniczny, mailowy i bezpośredni,
- dbałość o pozytywne doświadczenia klientów na każdym etapie kontaktu,
- współpraca z recepcją i innymi działami hotelu.
- doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w rezerwacjach lub recepcji,
- dobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasu,
- komunikatywność i nastawienie na gościa,
- znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- umiejętność współpracy zespołowej,
- mile widziana znajomość systemów rezerwacyjnych,
- chęć rozwoju i gotowość do nauki,
- prawo do pracy na terenie Polski.
- stabilne zatrudnienie w renomowanej sieci hotelowej,
- premie półroczne, świadczenia świąteczne i dofinansowanie do wypoczynku,
- prywatną opiekę medyczną (Medicover) i kartę Multisport,
- obiady pracownicze i spotkania integracyjne,
- program poleceń pracowniczych z gratyfikacją finansową,
- zniżki na pobyty w hotelach sieci na całym świecie,
- realne możliwości rozwoju zawodowego.