Specjalista ds. rezerwacji
- zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez dostarczanie gościom usług na najwyższym poziomie,
- zakładanie rezerwacji telefonicznych oraz mailowych,
- wdrażanie i koordynacja strategii sprzedaży zgodnie z polityką firmy,
- odpowiedzialność za jakość obsługi gości oraz budowanie długofalowych relacji.
- doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. rezerwacji w hotelu lub osoby z wykształceniem kierunkowym będzie dodatkowym atutem,
- umiejętności sprzedażowe,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność,
- dyspozycyjność, wysoka kultura osobista,
- dobra znajomość języka polskiego i angielskiego.
- stabilną i odpowiedzialną pracę,
- zatrudnienie na podstawie umowy cywilno-prawnej, kontrakt,
- pomoc w załatwieniu wszystkich potrzebnych dokumentów do pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie połączone z systemem prowizyjnym od sprzedaży,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- przyjazną i partnerską atmosferę w pracy,
- preferowane stawki dla pracowników i ich rodzin w hotelach sieci CFI Hotels Group Osoby.