Specjalista ds. Rozliczeń i Zamówień Publicznych
- Przygotowywania dokumentacji przetargowych i ofertowych,
- Przetwarzania dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy,
- Opracowania i przygotowania analiz i raportów,
- Przygotowywania dokumentacji dotyczącej zlecanych usług i przekazywanie ich do działu realizacji zleceń,
- Prowadzenia ewidencji ilościowej zebranych odpadów,
- Prac administracyjnych, monitorowania obiegu dokumentów, archiwizacji i segregacji dokumentów.
- Pracowałeś/aś minimum 2 lata na samodzielnym stanowisku,
- Posiadasz min. średnie wykształcenie,
- Znasz obsługę komputera MS Office, w szczególności Excel,
- Skrupulatnie i dokładnie prowadzisz powierzoną dokumentację,
- Jesteś komunikatywny/a, lubisz codzienny kontakt z ludźmi.
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- Dostęp do niezbędnych narzędzi pracy,
- Pakiet świadczeń socjalnych.