Specjalista ds. rozliczeń (kontrakt budowlany)
- Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych.
- Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum.
- Przygotowywanie okresowych wewnętrznych harmonogramów planowanej sprzedaży.
- Analiza i kontrola kosztów Kontraktu, rentowności.
- Aktualizacja budżetu Kontraktu oraz jego implementacja w systemie ERP (np.MS Dynamics).
- Nadzór nad prawidłowym księgowaniem kosztów w systemie ERP (np.MS Dynamics).
- Weryfikacja faktur dotycząca kosztów z zakresu kosztów ogólnych Kontraktu oraz Podwykonawców.
- Weryfikacja przepływów finansowych Kontraktu (płatności za faktury wystawione oraz otrzymane).
- Przygotowanie raportów dotyczących rozliczenia finansowego Kontraktu (raporty miesięczne, plany sprzedażowe).
- Przygotowywanie raportów do Centrali zgodnie z wewnętrznymi procedurami Spółki, współpraca z przełożonymi i działaniami Spółki, w tym księgowości, kontrolingu, rozliczeń, prawnym, skarbu.
- Roczne doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności w branży budowlanej;
- Doświadczenie w finansowym rozliczaniu kontraktów budowlanych;
- Wykształcenie wyższe w zakresie finanse i rachunkowość lub ekonomia;
- Znajomość procesów finansowych, zagadnień podatkowych i rachunkowych;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel;
- Komunikatywność, skrupulatność, operatywność, umiejętność analitycznego myślenia, decyzyjność.
- Doświadczenie zdobyte w obszarze dużych projektów infrastrukturalnych.
- Wiedza z zakresu rozliczania kontraktów opartych o PZP, FIDIC.
- Prywatna opieka medyczna.
- Dofinansowanie szkoleń i kursów.
- Dodatkowe świadczenia socjalne.
- Bony towarowe.
- Dofinansowanie wypoczynku.
- Program rekomendacji pracowników.
- Możliwść uzyskania uprawnień.
- System premiowy.