Specjalista ds. Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta B2B z językiem angielskim
- Zarządzanie i realizacja zamówień na platformie B2B.
- Aktualizacja danych na platformie sprzedażowej.
- Przygotowywanie ofert i wycen.
- Obsługa reklamacji.
- Raportowanie wyników sprzedaży.
- Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami w języku polskim i angielskim.
- Przygotowywanie raportów i analiz rynkowych.
- Tworzenie materiałów marketingowych.
- Współpraca z innymi działami w celu wprowadzania nowych produktów na rynek.
- Wykształcenie wyższe (handel międzynarodowy, ekonomia, zarządzanie).
- Min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta lub sprzedaży, najlepiej w międzynarodowym środowisku.
- Biegłość w języku angielskim (min. B2).
- Doświadczenie z platformami B2B i systemami ERP (np. Comarch).
- Bardzo dobra znajomość MS Office, zwłaszcza Excel, oraz narzędzi analitycznych (Qlik, Comarch).
- Umiejętność analizy rynku i opracowywania materiałów marketingowych.
- Dokładność, analityczne myślenie, komunikatywność.
- Samodzielność, proaktywność, elastyczność.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oparte na doświadczeniu.
- Dodatkowe bonusy za wyniki.
- Prywatną opiekę zdrowotną z opcją dla rodziny.
- Ubezpieczenie grupowe.
- Możliwość rozwoju i szkoleń.
- Przyjazne środowisko pracy bez formalnego dress codeu.
- Chill Room i program poleceń pracowniczych.