Specjalista ds. Sprzedaży - B2B (Mierniki telekomunikacyjne)
Ogłoszenie numer: 9403912, z dnia 2024-12-10
Interlab Sp. z o.o.
INTERLAB Sp. z o.o. to firma w 100% z polskim kapitałem o długiej historii, specjalizująca się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań pomiarowych. Od ponad 30 lat dostarczamy telekomunikacyjne urządzenia pomiarowe, urządzenia laboratoryjne oraz specjalistyczne systemy czujnikowe.
Specjalista ds. Sprzedaży - B2B (Mierniki telekomunikacyjne)
Miejsce pracy: Warszawa, Wilanów
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań ofertowych, przygotowywanie wycen, ofert i materiałów informacyjnych
- Przeprowadzanie prezentacji produktowych (często w siedzibie klienta) oraz prowadzenie szkoleń po sprzedażowych
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Przygotowywanie dokumentacji przetargowych i specyfikacji technicznych
- Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych, prezentacje rozwiązań technologicznych oraz ich możliwych zastosowań
- Udział w branżowych konferencjach oraz prezentacjach produktowych na terenie całej polski
- Pomaganie klientom w doborze optymalnych rozwiązań do planowanych zastosowań
W naszej firmie będziesz odpowiadać za rozwój sprzedaży w dziale polowych urządzeń pomiarowych i spawarek światłowodowych. Twoje obowiązki będą obejmować obsługę i rozwój oferty produktów, takich jak:
- Urządzenia do pomiaru i certyfikacji sieci LAN firmy AEM (Singapur) – lidera na rynku certyfikatorów okablowania strukturalnego
- Urządzenia OTDR do pomiaru sieci światłowodowych marki Yokogawa (Japonia) oraz AFL (USA)
- Spawarki światłowodowe marki FITEL (Japonia) oraz FiberFox (Korea)
Wymagania
- Doświadczenie na stanowisku handlowym (mile widziany handel specjalistyczny, B2B)
- Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista
- Umiejętność aktywnego pozyskiwania kontaktów handlowych oraz odkrywania potrzeb potencjalnych klientów – mile widziana znajomość narzędzi do prospectingu
- Umiejętność prowadzenia prezentacji produktowych i zdolności retoryczne
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
- Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Zmysł techniczny i zdolność szybkiego przyswajania wiedzy technicznej
- Umiejętności negocjacyjne
- Otwartość na nowe technologie
- Punktualność, rzetelność i kreatywność
- Bardzo dobra obsługa komputera oraz umiejętność efektywnego poszukiwania informacji online
- Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania częstych wyjazdów służbowych
- Znajomość rynku IT, zagadnień związanych z telekomunikacją, okablowaniem miedzianym i światłowodowym będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- Szkolenia i możliwość zdobycia wysoce specjalistycznej wiedzy i umiejętności
- Udział w branżowych konferencjach i szkoleniach
- Współpracę z doświadczonymi pracownikami, którzy będą koordynować wdrożenie nowego pracownika oraz bezpośredni kontakt z zarządem firmy
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, Office 365, Pipedrive CRM
- Benefity pracownicze: karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna
- Pracę w firmie o bardzo spłaszczonej strukturze organizacyjnej z bezpośrednim kontaktem z osobami z zarządu firmy, otwartej na inicjatywę pracowników
- Możliwość pracy zdalnej okazjonalnej w wymiarze 24 dni w roku
Jesteśmy otwarci na formę zatrudnienia w postaci umowy o pracę lub kontraktu B2B w zależności od preferencji. System wynagrodzenia składa się z 2 elementów:
- Podstawa – pensja podstawowa uzależniona jest od umiejętności oraz doświadczenia
- Premia sprzedażowa – jest to premia uzależniona od wartości zamkniętych sprzedaży. Premia jest wyliczana w prosty sposób jako % od wartości netto na fakturze dla klienta końcowego wystawionej w danym miesiącu. Nie ma żadnego maksymalnego progu prowizji. Premia wypłacana miesięcznie
- I etap – wstępna rozmowa telefoniczna
- II etap – rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie spółki
- III etap – zadanie weryfikujące zdolności prezentacyjne
Podstawowy okres wdrożenia pracownika w zależności od indywidualnych predyspozycji i doświadczenia trwa od 1 do 3 miesięcy i składa się z następujących etapów:
- Szkolenia produktowe, których celem jest zapoznanie się z oferowanymi urządzeniami, analiza rynku i dostępnych rozwiązań konkurencyjnych
- Szkolenia technologiczne, pozwalające na uzyskanie niezbędnej wiedzy z zakresu technologii pomiarowych
- Poznanie narzędzi oraz systemów informatycznych używanych w procesie sprzedaży
- Zapoznanie się z procedurami sprzedażowymi oraz procedurami realizacji zamówień
- Uczestnictwo w prezentacjach handlowych oraz szkoleniach produktowych prowadzonych przez doświadczonych pracowników działu handlowego
- Stopniowe przejmowanie do obsługi zapytań ofertowych oraz prowadzenie cyklu sprzedaży przy wsparciu doświadczonych pracowników działu