Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Co Będziesz Robić?
- Kontakt telefoniczny z bazą klientów w celu sprzedaży i aktualizacji usług
- Obsługa zapytań przychodzących od potencjalnych klientów
- Praca w oparciu o nowoczesne standardy Customer Experience (CX)
- Biegłość w obsłudze komputera (praca w systemach elektronicznych)
- Wysoka orientacja na sprzedaż i zdolność do wielozadaniowości
- Gotowość do pracy w trybie zmianowym (wymagane 2 soboty w miesiącu)
- Wynagrodzenie: 30,50 zł/h brutto + nielimitowane premie sprzedażowe
- W pełni płatne, stacjonarne szkolenie wprowadzające (min. 6 dni)
- Realne możliwości awansu i rozwoju (pierwsze 3 miesiące z naciskiem na kluczowe kompetencje)
- Program Poleceń Pracowniczych (do 3000 zł brutto)
- Udział w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami
