Specjalista ds. sprzedaży z językiem niemieckim (B2B)
- Obsługa klienta w branży telekomunikacyjnej - klienci indywidualni, posiadacze telefonów i abonamentów. Połączenia przychodzące
- Aktywna sprzedaż usług klienta
- Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów
- Wprowadzanie danych do systemu
- Znajomość języka niemieckiego (poziom C1)
- Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe
- Otwartość w relacjach z klientami, również w aspekcie aktywnej sprzedaży
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez e-mail/ telefon
- Zadaniowe podejście do problemów i rozwiązywania ich
- Umowę B2B ze stawką godzinową 45zł brutto/ godzina oraz nieograniczonymi prowizjami od sprzedaży
- Praca w godzinach otwarcia helpdesku: od poniedziałku do piątku (7:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (10:00 – 18:00), elastyczny czas pracy
- Rzetelne przygotowanie do pracy
- Praca 100% zdalna
- Atrakcyjne benefity
