Specjalista ds. Strategii Marki
- Opracowanie i realizacja długofalowej strategii marki na rynkach zagranicznych
- Tworzenie spójnego brandbooka oraz nadzór nad komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną
- Współpraca z zespołami projektowymi, HR, PR i liderami firmy
- Koordynacja działań marketingowych oraz wydarzeń firmowych
- Budowanie wizualnej identyfikacji marki we współpracy z grafikami
- Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu marką w środowisku międzynarodowym (USA/EU)
- Umiejętność pracy z zespołami kreatywnymi i technologicznymi
- Wysoka estetyka wizualna i znajomość trendów designu
- Biegłość w pisaniu i edycji treści marketingowych
- Język angielski na poziomie zaawansowanym (C1)
- Znajomość języka rosyjskiego będzie atutem
- Elastyczna praca zdalna
- Realny wpływ na kształtowanie marki
- Budżet rozwojowy na szkolenia i kursy
- Program wsparcia psychologicznego
- Pakiet sportowy i prywatna opieka medyczna
- Przyjazna atmosfera i inspirujące projekty