Specjalista ds. technicznego nadzoru nieruchomości
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie nieruchomościami w szczególności:
- Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności:
- wykonywanie przeglądów technicznych,
- dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali,
- sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO,
- nadzór nad realizacją/odbieranie prac remontowych i usług wykonywanych na zasobie,
- sporządzanie ocen technicznych usterek występujących na zarządzanym zasobie,
- zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych.
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności ogólnobudowlanej,
- wykształcenie min. średnie techniczne,
- doświadczenie zawodowe min. 3 lata,
- znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę, NORMA PRO
- prawo jazdy kat. B oraz możliwość dysponowania własnym samochodem – mile widziana (rekompensowane finansowo przez pracodawcę),
- umiejętność rozwiązywania problemów technicznych, dobra organizacja czasu pracy, rzetelność.
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy,
- dużą samodzielność w działaniu,
- finansowanie opłat za składki członkowskie za przynależność do izby inżynierów
- finansowanie szkoleń zawodowych i innych,
- pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
- dofinansowanie pakietów sportowych oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
- dodatkowe ubezpieczenie na życie,
- dofinansowanie wypoczynku,
- pakiet socjalny.