Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta
Concentrix, Corporation (Nasdaq: CNXC) jest wiodącym globalnym dostawcą rozwiązań i technologii w zakresie customer experience (CX), poprawiającym wyniki biznesowe dla najlepszych światowych marek, w tym ponad 100 klientów z listy Fortune Global 500 i ponad 125 klientów z sektora nowych gospodarek. Każdego dnia, w ponad 40 krajach i na 6 kontynentach, nasi pracownicy dostarczają rozwiązania w zakresie customer experience nowej generacji i pomagają firmom lepiej nawiązywać kontakty z klientami. Tworzymy lepsze wyniki biznesowe i wyróżniamy naszych klientów poprzez Strategię + Talent + Technologię. Concentrix świadczy usługi dla klientów w kluczowych branżach: technologia i elektronika użytkowa; handel detaliczny, podróże i e-commerce; bankowość, usługi finansowe i ubezpieczenia; opieka zdrowotna; komunikacja i media; motoryzacja; energetyka i sektor publiczny.
- Obsługa połączeń przychodzących
- Obsługa Klientów polskojęzycznych
- Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
- Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
- Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
- Zainteresowanie nowymi technologiami
- Znajomość języka polskiego w stopniu zaawansowanym (C1) i angielskiego w stopniu dobrym (B1)
- Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy
- Elastyczny grafik i umowę zlecenie - praca zmianowa (poniedziałek-sobota)
- Wolne niektóre soboty w miesiącu, wolne wszystkie niedziele i święta
- Szkolenie przygotowujące do pracy (w pełni płatne)
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawa praca w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie