Specjalista ds. Weryfikacji Reklamacji
- Rozpatrywanie zgłaszanych reklamacji oraz nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem ich zakończenia w skali zespołu
- Wsparcie w obsłudze klientów telefonicznie i mailowo
- Analiza zgłoszeń i podejmowanie działań pod kątem zmniejszenia ich liczby
- Analiza zasadności roszczeń klientów
- Prowadzenie raportów dotyczących procesu reklamacyjnego
- Wsparcie zespołu w rozwiązaniu bieżących spraw
- Samodyscyplina i dobra organizacja pracy
- Znajomość mechaniki samochodowej (mile widziane wykształcenie kierunkowe lub praca w warsztacie, komisie samochodowym etc.)
- Doświadczenie w zakresie obsługi klienta
- Miło widziane doświadczenie w zakresie obsługi gwarancyjnej / reklamacyjnej sprzedawanych samochodów
- Angielski na poziomie A2
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Benefity pozapłacowe :karta sportowo-rekreacyjna, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
- Otwartość na wdrażanie nowych pomysłów usprawniających działanie firmy
- Przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę
- Zniżka pracownicza - zakup samochodów na preferencyjnych warunkach cenowych
- Pakiet zniżek na studia