Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego




- Organizacja funkcjonowania biura (zaopatrzenie, obsługa spotkań).
- Koordynacja obiegu dokumentów oraz ewidencja i rozliczanie czasu pracy.
- Prowadzenie rejestru umów i rozliczanie faktur zakupowych.
- Organizacja i rozliczanie noclegów oraz posiłków dla pracowników.
- Współpraca z innymi działami firmy i z podwykonawcami.
- Realizacja bieżących zadań administracyjno-biurowych.
- Minimum średnie wykształcenie.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).
- Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy.
- Prawo jazdy kat. B.
- Wysokie umiejętności organizacyjne i interpersonalne.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz dostęp do kursów i szkoleń.
- Prywatna opieka medyczna i dofinansowanie karty sportowej.
- Przyjazna atmosfera pracy.
- Wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i doświadczenia.