Specjalista ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim
Ogłoszenie numer: 9964810, z dnia 2025-06-22
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Dostarczanie wsparcia klientom poprzez e-mail dla rynku niemieckiego.
- Rozwiązywanie problemów klientów, analizując poprzednie interakcje i korzystając z wewnętrznych narzędzi.
- Przetwarzanie ręcznych zwrotów i rozpatrywanie skarg związanych z RODO.
- Zapewnianie profesjonalnej i empatycznej obsługi klienta.
- Efektywna praca z wieloma systemami.
Wymagania
- Biegłość w języku niemieckim (C1) i angielskim (C1).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, analityczne i rozwiązywania problemów.
- Cierpliwość, empatia, odporność emocjonalna.
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze i dobra znajomość obsługi komputera.
- Dyspozycyjność na pełny etat.
Oferujemy
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie: 7900 PLN brutto miesięcznie.
- Pakiet szkoleń i benefitów, w tym opieka zdrowotna, programy oszczędnościowe, ubezpieczenie życiowe, karta MultiSport.
- Program rozwoju talentów i możliwość awansu.
- Akademie szkoleniowe i mentoringowe.
- Program poleceń pracowniczych z bonusami.
- Kulturę pracy promującą różnorodność oraz eventy integracyjne.
- Nowoczesne biuro w centrum miasta.