Specjalista ds. wsparcia klienta
Naszą ambicją jest dalszy, dynamiczny rozwój technologiczny. Ważnym elementem naszej strategii biznesowej jest rozwój kompetencji naszego zespołu pracowników. Zapewniamy dostęp do szkoleń, możliwość uczenia się u ekspertów z wielu działów firmy, wyjazdy integracyjne, a benefity typu opieka medyczna są oczywistością. Wierzymy, że dzięki prężnie działającemu biznesowi oraz zaangażowanemu zespołowi uda się nam osiągnąć ambitne cele.
- Telefoniczna obsługa klientów
- Kompleksowa obsługa zapytań i zgłoszeń pojawiających się na panelu klienta
- Udzielanie informacji o produktach i usługach, dosprzedaż i promowanie usług kurierskich przez telefon
- Ścisła współpraca z przewoźnikami oraz innymi działami firmy
- Co najmniej rok doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
- Umiejętność uważnego słuchania oraz precyzyjnego przekazywania informacji
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność pracy z ludźmi i budowania relacji z klientami
- Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
- Wolne weekendy, praca od poniedziałku do piątku (8:00-16:00 lub 9:00-17:00)
- Wynagrodzenie podstawowe + premie
- Kompleksowe szkolenie i wdrożenie
- Pracę z fajnymi ludźmi i wyjazdy integracyjne