Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem szwedzkim
- Obsługa telefoniczna techników i instalatorów sprzętu fotowoltaicznego.
- Diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez dzwoniących.
- Nadzór nad prawidłowym rozwiązywaniem awarii technicznych.
- Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisowymi.
- Wprowadzanie danych do systemu.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi.
- Zainteresowanie nowoczesną technologią, szczególnie w dziedzinie elektrotechniki. Mile widziana znajomość urządzeń fotowoltaicznych.
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
- Znajomość języka szwedzkiego (C1) oraz angielskiego (B2).
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w Lublinie (dzielnica Czechów).
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy.
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-17:00.
- Pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kursy językowe).
- Szkolenie przygotowujące do pracy.
- Pakiet relokacyjny.