Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
- Wsparcie techniczne sprzedaży.
- Wycena, planowanie i koordynacja montażu stolarki budowlanej oraz bram.
- Pozyskiwanie nowych podwykonawców.
- Współpraca z działami sprzedaży, obsługi klienta i wsparcia technicznego.
- Nadzór nad realizacją projektów.
- Pomiary na budowach i weryfikacja prac montażowych.
- Rozwiązywanie problemów technicznych.
- Doświadczenie i umiejętności.
- Masz doświadczenie w montażu stolarki lub bram.
- Posiadasz wykształcenie techniczne.
- Potrafisz pracować z dokumentacją techniczną.
- Wyróżniasz się dobrą organizacją pracy, dokładnością i kreatywnym myśleniem.
- Chcesz się uczyć i rozwijać.
- Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
- Rozwój w stabilnej firmie.
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie.
- Dostęp do najnowszych technologii i innowacyjnych projektów.
- Pakiet szkoleń wstępnych oraz specjalistycznych.
- Przyjazna atmosfera w zgranym zespole.
- Benefity pozapłacowe.
- Ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki języków oraz firmowa stołówka.