Specjalista ds. zarządzania nieruchomościami
Jesteśmy firmą z branży retailowej w obszarze zdrowia, która nie boi się sięgać po nowoczesne technologie, by realnie wpływać na zdrowie tysięcy klientów. Działamy w trzech największych chmurach publicznych, w tym w Azure, a nasze działania były wielokrotnie doceniane – m.in. przez Digital Excellence Awards i IT Manager of Tomorrow. Tworzymy zespół, który wspólnie wypracowuje rozwiązania – zarówno w momentach wyzwań, jak i sukcesów.
- nadzór nad wykonywaniem przez wynajmujących obowiązków wynikających z umów najmu, w zakresie m.in. usuwania usterek i awarii;
- uzyskiwanie zgód wynajmujących na przeprowadzenie zaplanowanych działań;
- realizacja zgłoszeń związanych z najmowanymi lokalami w zakresie eksploatacji, usterek, opłat i innych spraw bieżących;
- utrzymywanie prawidłowych relacji z wynajmującymi i zarządcami budynków, w tym kontakt telefoniczny i mailowy;
- prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej spraw eksploatacyjnych: przygotowywanie pism, wniosków, oświadczeń i innych niezbędnych dokumentów;
- obsługa bieżących dokumentów kosztowych związanych z najem lokali;
- prowadzenie ewidencji faktur i innych dokumentów;
- przygotowywanie, zawieranie i opieka nad umowami z podmiotami zewnętrznymi (np. w zakresie oznakowania, klimatyzacji);
- archiwizacja i digitalizacja dokumentów działu oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów;
- współpraca z innymi działami odpowiedzialnymi za wsparcie aptek;
- prowadzenie, uzupełnianie i nadzorowanie baz danych;
- realizacja innych zadań zleconych przez koordynatora lub kierownika działu.
- doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze zarządzania nieruchomościami;
- wykształcenie minimum średnie – mile widziane wyższe (np. administracja, zarządzanie);
- znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel);
- mile widziany ukończony kurs Zarządcy Nieruchomości;
- komunikatywność, otwartość, samodzielność, skrupulatność i dobra organizacja pracy własnej.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- samodzielne stanowisko pracy i udział w realizacji różnorodnych projektów;
- atrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe;
- program poleceń pracowniczych z atrakcyjnymi premiami;
- dostęp do platformy językowej eTutor;
- możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji (m.in. szkolenia wewnętrzne);
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych;
- komfortowe biuro w dogodnej lokalizacji, dobrze skomunikowanej z centrum miasta.
Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się w stabilnej organizacji, która stawia na jakość, współpracę i profesjonalizm.