Specjalista obsługi klienta z językiem polskim
- Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów.
- Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami.
- Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne.
- Sprawdzanie i przygotowywanie procedur rozwiązywania problemów technicznych.
- Pomoc klientom w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych, takich jak naprawa, przedłużona gwarancja i oferowanie części zamiennych.
- Biegła znajomość języka polskiego (minimum C1) i angielskiego (minimum B2).
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
- Co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w rozpatrywaniu reklamacji i skarg konsumenckich.
- Dobra znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
- Umowa o pracę na pełny etat.
- Pracę w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
- Kompleksowy pakiet benefitów, w tym kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna (LuxMed) oraz ubezpieczenie na życie.
- Kompleksowe szkolenie w pełni przygotowujące do pracy.
- Bezpłatne zajęcia językowe (angielski i polski).
- Atrakcyjny bonus za polecenie pracy u nas swoim znajomym.