Specjalista Obsługi Klienta
Wybierz pracę, która pasuje do Ciebie.
- Realizowanie planów sprzedażowych
- Obsługę klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU
- Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem
- Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń
- Budowanie portfela klientów
- Wykształcenia wyższego – mile widziane kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse i bankowość
- Minimum rocznego doświadczenia w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży produktów finansowych
- Praktycznej znajomości technik sprzedaży
- Znajomości pakietu MS Office
- Przed podpisaniem umowy o pracę złożysz oświadczenie dotyczące braku prawomocnego wyroku za popełnienie umyślnego przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń
- Umowa o pracę
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.