Specjalista /pion eksploatacji/ w Dziale Wspólnot Mieszkaniowych
Dokumenty należy złożyć przez przycisk aplikowania lub przez stronę Zakładu: https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/praca
Należy wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty.
W DZIELNICY PRAGA-POŁUDNIE M. ST. WARSZAWY
- prowadzenie ewidencji nieruchomości wspólnot mieszkaniowych,
- współpraca z pełnomocnikami w zakresie spraw wynikających ze współwłasności nieruchomości,
- sprawowanie nadzoru właścicielskiego nad udziałami Miasta Stołecznego Warszawy,
- analizowanie prawidłowości działania oraz kontrola działalności zarządów i wspólnot,
- bieżące prowadzenie wykazu uchwalonych zaliczek eksploatacyjnych i remontowych,
- opiniowanie uchwał i wniosków, zajmowanie stanowiska wraz z uzasadnieniem w zakresie wpływających skarg i wniosków,
- współpraca z radcami prawnymi w zakresie sporządzania wniosków w celu zaskarżania uchwał.
Miejsce pracy: jednostka organizacyjna na terenie Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy. Budynek Zakładu nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących oraz niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek nie jest wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich, nie posiada windy. Stanowisko pracy – bezpieczne, zgodne z normami BHP.
Stanowisko pracy związane jest z: pracą przy komputerze, przemieszczaniem się w budynku i poza nim, współpracą z Urzędem Dzielnicy oraz wspólnotami mieszkaniowymi.
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe, dodatek stażowy,
- pakiet socjalny: dopłaty do wypoczynku oraz dopłata do karty Multisport,
- możliwość rozwoju zawodowego przy wsparciu pracodawcy,
- terminowość wypłaty wynagrodzenia.
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe i minimum 2-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i minimum 3-letni staż pracy,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- wykształcenie wyższe w zakresie: administracji, zarządzania nieruchomościami lub prawnicze,
- doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania nieruchomościami lub nadzoru nad wspólnotami mieszkaniowymi,
- znajomość ustawy o własności lokali,
- mile widziana znajomość obszaru związanego z działalnością remontową i kosztorysową,
- terminowość, systematyczność, odpowiedzialność, umiejętność analitycznego myślenia oraz współpracy w zespole,
- praktyczna znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.