Specjalista/ podinspektor ds. ochrony przeciwpowodziowej i zarządzania kryzysowego
2.Wymagania niezbędne:obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe; minimum pół roku stażu pracy w administracji publicznej; znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: o zarządzaniu kryzysowym, o ochronie ludności i obronie cywilnej, o ochotniczych strażach pożarnych, o Państwowej Straży Pożarnej, o stanie wyjątkowym, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); umiejętność pracy w zespole; umiejętność planowania i organizacji pracy; obsługa komputera - pakiet MS Office; umiejętność samodzielnego planowania i organizacja pracy własnej; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność współpracy; komunikatywność, dokładność, terminowość, odpowiedzialność; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z problematyką powodziową oraz zarządzania kryzysowego.
Elbląg
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 550 PLN
Opis wynagrodzenia:
W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata - zgodnie z regulaminem wynagradzania
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
