Specjalista / Specjalistka ds. dydaktyki
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za zaplanowanie, przygotowanie i realizację całorocznego procesu dydaktycznego dla pracowników i doktorantów oraz za obsługę administracyjną komisji programowych i Wydziałowej Komisji ds. Jakości Kształcenia.
- opracowywanie rozkładów zajęć na semestr zimowy i letni,
- wprowadzanie do systemu USOS obsady grup zajęciowych prowadzonych przez pracowników,
- przygotowywanie obciążeń sal wydziałowych,
- przygotowywanie powierzeń zajęć dydaktycznych pracownikom katedr i instytutu,
- przygotowywanie harmonogramu konsultacji dla wszystkich pracowników prowadzących zajęcia,
- przygotowywanie harmonogramu sesji egzaminacyjnej dla pracowników prowadzących zajęcia oraz harmonogramu egzaminacyjnej zajęć ogólnouczelnianych z fizyki,
- organizacja zajęć ze współuczestnictwem oraz zastępstw pracowników,
- prowadzenie dokumentacji rozliczania pensum dydaktycznego,
- obsługa administracyjna komisji wydziałowych (protokołowanie spotkań, przygotowanie materiałów, obsługa korespondencji),
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- archiwizacja dokumentacji.
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej (mile widziane doświadczenie w pracy na uczelni),
- umiejętność wszechstronnej pracy z komputerem, w tym edycja dokumentów, sporządzanie zestawień, wyszukiwanie informacji, analiza i prezentacja danych,
- mile widziane doświadczenie z narzędziami Microsoft Office i Google Workspace,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
- znajomość j. francuskiego będzie dodatkowym atutem,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność,
- komunikatywność, odporność na stres i wielozadaniowość,
- odpowiedzialność, sumienność, terminowość, umiejętność pracy w zespole.
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z pensją zawsze na czas,
- trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
- pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
- przestrzeganie zasady work-life balance (praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30),
- atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (dofinansowanie kursów językowych i studiów, certyfikowanych szkoleń specjalistycznych, zajęcia sportowe),
- atrakcyjną lokalizację w centrum miasta.
Zgodnie z Ustawą z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 31.07.2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika, każda osoba przed zatrudnieniem zobowiązana będzie przedłożyć dokumenty wymagane w/w przepisami w tym informację z Krajowego Rejestru Karnego, jak również zostanie zweryfikowana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.