Specjalista / Specjalistka ds. gwarancji i usterek
- Kontakt z klientem – odpowiadanie za komunikację z klientem (od przyjęcia zgłoszenia aż po rozwiązanie usterki).
- Diagnoza i ocena usterek powstałych na inwestycjach mieszkaniowych.
- Koordynacja usuwania usterek z generalnym wykonawcą oraz firmami budowlanymi.
- Wewnętrzna współpraca z działem sprzedaży, zmian aranżacyjnych i działem budowy.
- Prowadzenie odbiorów mieszkań.
- Prowadzenie ewidencji danych, archiwizacja dokumentacji.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Ogólna znajomość technologii stosowanych w budownictwie mieszkaniowym.
- Zadaniowe podejście do problemów.
- Samodzielność, dokładność, systematyczność.
- Prawo jazdy kat. B i otwartość na podróże służbowe.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1-B2).
- Znajomość programów Microsoft (Excel, Word).
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakt B2B.
- Pracę w firmie oferującej nowoczesne rozwiązania na rynku nieruchomości - mieszkania na wynajem.
- Przyjazne, nieformalne i oparte na zaufaniu środowisko pracy.
- Możliwość podnoszenia swojej wiedzy technicznej we współpracy z doświadczonymi specjalistami.
- Prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty sportowej.