Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji marki
MotoKariera to agencja rekrutacyjna specjalizująca się w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych dla podmiotów z branży motoryzacyjnej.
Obecnie naszym klientem jest jeden z bezpośrednich przedstawicieli producenta azjatyckich marek samochodowych, dla którego poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Zapewnianie spójnego tonu komunikacji w kanałach PR i mediach społecznościowych
- Przygotowywanie materiałów medialnych i prezentowanie odpowiednich treści mediom we współpracy z agencją PR
- Śledzenie relacji medialnych i przygotowywanie analiz strategicznych oraz rekomendacji
- Koordynowanie współprac z influencerami i programów ambasadorskich (briefing, egzekucja, monitoring efektywności)
- Planowanie i nadzorowanie kalendarza treści w mediach społecznościowych we współpracy z agencją
- Nadzorowanie agencji mediów społecznościowych i PR (briefing, moderacja, ustalanie harmonogramów, raportowanie, kontrola jakości treści)
- Zarządzanie parkiem samochodów testowych dla mediów i influencerów
- Wsparcie Brand Managera w utrzymywaniu relacji z dziennikarzami
- Posiadasz minimum 3 lata doświadczenia w public relations, zarządzaniu mediami społecznościowymi lub influencer marketingu
- Masz rozwinięte umiejętności tworzenia tekstów i historii do angażujących treści PR i mediów społecznościowych
- Posiadasz doświadczenie w relacjach z mediami
- Cechuje Cię dobre rozumienie mediów społecznościowych, różnych formatów treści i środowiska influencerów
- Umiejętność planowania, publikowania i analizowania treści w mediach społecznościowych to Twoje mocne strony (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn)
- Masz doświadczenie we współpracy z agencjami
- Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i współpracy
- Swoją znajomość języka angielskiego określasz jako biegłą (poziom B2/C1)
- Posiadasz prawo jazdy kat. B
- Doświadczenie w markach konsumenckich lub agencjach kreatywnych/PR
- Znajomość dziennikarzy motoryzacyjnych
- Możliwość dołączenia do nowej, dynamicznej struktury importerskiej marek chińskich
- Nowa rola w międzynarodowym zespole pasjonatów motoryzacji
- Możliwość uczestniczenia w tworzeniu standardów i procesów
- Prywatna opieka medyczna